torsdag 30 april 2009

Imorgon fyller bloggen 1 månad

Jag gillar att skriva i den här bloggen. Jag lär mig saker. Kollar upp saker istället för att bara tänka att jag borde göra det. Jag vänder och vrider på mina tankar och åsikter. Jag blev helt peppad när Siv påpekade att folk hade kommenterat våra inlägg, jag läste och smalt.

Jag skall åka iväg nu några dagar. Är väl därför jag är helt speedad och vill skriva tusen saker nu. Hoppas på att hinna få ihop ett inlägg om Relationsanarki oxå innan jag beger mig imorgon/idag.

en lista: (passar över listan till Siv sen... :))

Tänker: På min idé om att göra en piercing för varje godkänd tenta och en tatuering för varje välgodkänd under den här utbildningen.
Känner: Att jag är trött, törstig, tårig.
Tycker: Att mitt lila nagellack blev riktigt fint på både händer och fötter :)
Vill: Ha fler spelningar med bandet.
Ska: Sova ut imorgon och alltså inte ställa något larm. mmmmmm.
Borde: Packa klart inför resan.
Måste: Hitta bra musik att lyssna på i bilen.
Hoppas: På att jag får premiärbada i helgen.
Längtar: Efter att få tillfälle att visa upp mig som Dude offentligt en gång till.

// Edina (af Edina & Siv)

Inga kommentarer: