måndag 27 april 2009

Pablo och The Gaysuperhero

Här är bildbevisen från Den Rosa Festen där jag alltså gick som karaktären Pablo. Pablo gick hem hos både killarna och tjejerna. Jag var hur nöjd som helst. Det var jättepirrigt att ha den där tvättbrädemagen under tröjan när jag åkte vagnen in. Skägget tog jag på när jag närmade mig festen.

Det här kommer att hända igen. Jag vill lära mig att göra det mer trovärdigt, hitta bättre skägg, helst vill jag ha bara stubb, typ som Björnligan.




På bilden står jag förresten bredvid The Gaysuperhero. :) Vi har ett nytt sätt att hälsa när vi ses, vi slår ihop våra knytnävar, så där som cooola killar gör. Och så säger vi "gaypower activate". Kan det blir bättre? Superkraften är att göra världen lite mer homosexuell.



// Edina (af Edina & Siv)

Inga kommentarer: