lördag 15 maj 2010

hbt festivalen. sista dansen.

Imorgon kl 11.00 är det regnbågsmässa i Domkyrkan.

I den är jag lite engagerad. I övrigt har jag bara varit en jävligt nöjd deltagare på den här festivalen. VILKEN GREJ! HEJJA ALLA VOLONTÄRER OCH SÅNNA SOM FIXAT MED PROGRAMPUNKTER PÅ OLIKA SÄTT. KÄRLEK!

Missa inte heller:
Klockan 14.00 imorgon avgår regnbågspromenaden från operan.

Imorse pep min klocka tiiidigt. Tiiidigt med tanke på att Trans-festen igår var helt underbar och jag dansade och skrattade hela natten. Tiidigt pep den för att jag och min vän Björne skulle ses på Valand, ta en kaffe och bulle på vägen, och bege oss till HBT-universitetets morgon panelsamtal som handlade om polykärlek och relations anarki. Sjukt bra var det, jag fick massa bra tankar och peppighet med mig.

Ikväll är det fester här och där.

Snart är festivalen slut. Buuuuuu. Men misströsta inte. Inte alla brudar iaf. För snart vankas det lesbisk festival i vår stad. Yeehaa.

// Edina som sitter under sin kork-ek och luktar på blommorna.

Inga kommentarer: