onsdag 7 oktober 2009

Tjejer

Det här med tjejer, kvinnor, brudar. Åh, det berusar mig. Jag visste inte hur sådan berusning kunde kännas förrän jag första gången hade en mjuk tjejtunga i min mun och en brutalt intagande tjejvarelse alldeles tätt intill mig. Jag skulle kunna ägna hela mina dagar åt att gå runt och bara totalt objektifiera och dregla över så många av dessa ljuvliga kvinnor som rör sig överallt. För mig finns det några olika former av attraktion. Dels kan jag känna mig dragen till en annan person vid första anblick. Dels kan jag se att den sortens attraktion som får rötter i mig, finns kvar längre, är den sorten i vilken jag känner att personen är attraktiv för att den har just sitt eget universum inom sig. Ett universum som gör att jag inte kan känna något annat än att personen är väldigt vacker och att jag i vissa fall känner mig attraherad av henne. Ibland får jag den där ganska vanliga frågan om hur min ”drömtjej” skulle se ut. Jag blir mera benägen att kontra med ”hur skulle hon INTE kunna se ut?”. För mmm tjejer. An ode to women.

//Sivan

Inga kommentarer: