tisdag 27 oktober 2009

Sova sked

Jag gillar att sova sked.
Både att vara den stora och den lilla skeden.
Hur gör heteros undrar jag? Är det givet att killen är den stora skeden och tjejen den lilla skeden? Eller turas man om?
Vi turas om. Jag och brudarna jag sovit med. Visst föredrar jag det ena lite mer än det andra, men har alltid haft sovrelationer där man växlar. Hålla om och hållas om.
Det är skönt. Att få trygghet och vara trygghet. Att se tvn bra, eller få lite lätt ont i nacken för att kunna följa filmen. Att andas någon i nacken, eller bli andads i nacken. Att dregla någon i håret eller bli dreglad i håret. Att sova jäkligt gott.

/ frihets edinan

1 kommentar:

Ida sa...

- jag vet att jag skrev men det kanske aldrig kom fram.
sova sked är ju något av det mysigaste. men sen ville jag även besvara frågan, att det är inte självklart att killen jämt är den stora skeden och tjejen den lilla. eller inte för min del, när det gäller att sova med pojkar. :) lite variation är ju fint.


härligt med uppdateringar här igen! har saknat