onsdag 30 september 2009

vi som aldrig sa Hurra!

När jag läser bloggar läser jag nästan uteslutande mellan raderna. Jag letar efter förklaringar, ledtrådar och saker som handlar om MIG MIG MIG!
Ok, inte alltid. Ibland fördriver jag bara tid, ibland bara njuter jag av att släppas in i främlingars liv (det är lite som att läsa en vanlig bok liksom), ibland vill jag skratta och läser roliga bloggar, ibland vill jag gråta och letar efter bloggar som berör och ger samma känsla som jag får när jag tittar på extreme homemakeover. Men det där med att leta efter saker som handlar om MIG, det kanske inte är så konstigt.. mitt liv om något borde ju kretsa kring mig.. eller?


Tegan & Sara kommer till Sverige den 23 november. De spelar i sthlm kl 19.00.
Jag vill jag vill jag vill jag vill!!

/ed

3 kommentarer:

Anonym sa...

självklart ska du på tegan and sara! ;) de har en konsert i lund också!

THerése sa...

Mini ska dit så behöver du konsert sällskap kan du säkert få det ;)

edina sa...

vem ska till den i lund då??
jag funderar mer på skåne än stockholm faktiskt. vissa städer har man bränt broarna till och vissa städer vill man utforska mer.
and when is the consert in lund?