måndag 6 april 2009

Att lära känna oss lite bättre - Siv

1. Äter absolut inte: Kött, fisk, fågel, skaldjur, gelatin och avokado.
2. Använder du smileys mycket när du skriver på datorn/i sms? Jag gör! Och hjärtan. Jag blir nervös och tror att människor tror att jag är arg på dem annars
3. Om du fick åka vart som helst just nu, vart skulle du åka? Det blir nog USA skulle jag säga. Vet inte var i USA jag skulle vilja sätta min tass dock. Annars ligger Berlin rätt hett till på min platser-jag-vill-besöka-lista.
4. Vad gör dig unik? Kanske att jag tycks kunna balansera mellan att vara ganska förstående och inkännande och att vara totalt gränslöst vulgär och en smula (läs: mycket) utflippad.
5. Vad ville du bli när du blev stor, när du var liten? Skådespelare. Teaterapan lever kvar i mig än kan jag säga.
6. Vad gör du hela tiden när du befinner dig i en bil? Försöker övertala den som kör att jag ska få ha rutan närmast mig nere. Jag hjärta starkt luftdrag!
7. Vad har du för bakgrundsbild på din mobil? Katten som sker skyldig ut och säger ”I made you a cookie but I eated it”, also known as något av det allra gulligaste och roligaste jag vet.
8. Favoritställe att hänga på? Hänger helst någonstans där det är varmt och bjuds på god mat och gemytliga samtal.
9. Är du högljudd av dig? Ibland. Jag kan börja skrika utan att riktigt märka det själv. Ibland vet halva världen lite allt möjligt om mig, känns det som.
10. Favoritfärg? Svårt svårt! Orange och ljusgul just nu.

//Siv (af Edina & Siv)

Inga kommentarer: