torsdag 14 januari 2010

post tentan

Tentan är över. Det har gått ett dygn. Jag har hunnit med att total städa hela min lägenhet. Bryta ihop och liggandes på golvet gråta så att öronen fyllts av tårar. Stöka ner lägenheten igen. Panta alla mina tomburkar. Kollat på millenium. Tvättat hur många tvättar som helst. Kollat på itzaks julevangelium. Sovit på två soffor. Ätit jättemycket choklad. Och linssoppa. Jättegod linssoppa.

Siv och jag tentafirade tillsammans. Hon klippte mitt hår. Sen träffade vi några parallell klassisar och myste på ett queerhak, som för övrigt är ett bra ställe för att avgöra vilken sorts människor man har att göra med. Alltså vill dejter/vänner inte följa med till en vegan/queer/mysig/trång-pub så är de inte rätt material. haha. äsch. Det var en jättefin kväll med goa socionomer som numer har avklarat 28,6procent av sin utbildning. Hejja.

Hmm.. och så något gay nu oxå... *tänker*..
ÅH!! när jag var "ung" så brukade jag och mina vänner roa oss med den här videon på förfester. den äger. GAY PIMP!



// Edinan i sin nya frissyr

1 kommentar:

THerése sa...

Haha den där videon har en finfin nostalgisk effekt, till och med för mig. ;)